många dagar har gått

Jaha, nu sitter jag här, efter en lång helg på arbetet. Helt slut, faktiskt. Men vad är valet. Man måste ju få in den här lilla ersättningen varje månad. Tyvärr, är det väl så det är för dom flesta. Inte gör det saken bättre med det här gråa vädret. Egentligen, så vill jag nog inte stiga upp, över huvud taget. Dra täcket över huvet, eller stoppa huvat i sanden. Då slipper man ju se och höra mycket av eländet. Vad har hänt med världen?????  när t.o.m vädret är uselt. Finns det någon som kan göra nåogt åt det????

Ta mej härifrån!!!!!!!!


Kanske ska jag titta in på mina bilder och lägga in lite kort på barnbarnen, då blir jag glad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0