Vilken dag.....

Skulle åka och byta till vinterdäck, det orkar jag inte göra själv, så det är faktiskt värt dom hundralapparna som det kostar. Men, här kommer överraskningen.........Dom var så dåliga, så dom ville inte sätta på dom. Nähä, och vad gör man då? jo, man köper nya, och tänk, det kostar ju inget........:-(      Nu är jag några tusenlappar fattigare, men....jag har bra däck. Nu kan jag känna mej trygg. Och, det är bra, för snart ska jag åka till härlig Härjedalen, och den här årstiden vet man aldrig vad det är för väglag.

Oj då, jag fixade in en bild själv, men jag är ju
bra på det här. Övning ger färdighet.

Thumbnail
Det är det här jag ska åka till, ett underbart vackert vinterlandskap. Bilden är tagen i vintras, men
vissa delar av Härjedalen har faktiskt riktigt bra med snö, så det går att åka skidor.

Nu kanske jag ska vara med i valvakan, på tv. Inte för att jag är speciellt intresseerad av politik, men det är nog det som är mest spännande i kväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

hallå!!

va duktig du e!! bild å allt :)

de ska vara mary poppins i bilderna, ser du inte dom?



puss

2008-11-05 @ 07:36:51
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0