En heldag på jobbet.......

Ja, vad säger man.........efter en hel dag på jobbet så är man ganska slut. Mycke info har det varit, som ska placeras någonstans i huvet,  och så ska man försöka sortera och spara det nödvändigaste. Ja, något har man väl lärt sej i dag också, för så är det ju ............man lär sej något nytt varje dag.
Och tänk, att när  jag skulle åka hem i kväll, så var det stenhård is på bilrutorna. Nu är det ingen återvändo, bara att sätta på vinterdäcken så fort som möjligt. Dubb eller dubbfritt?........det är den stora frågan, fast jag väljer dubbfritt. Bra för miljön, faktiskt.
 Vintern är här för att stanna. Och så får vi dras med den till april, kan det bli bättre?






Men, tänk att jag klarade av att komma till den här sidan själv. Helt utan hjälp, fantastiskt. Jag är bra. 

Nu är det faktiskt så, att jag är trött, och behöver sova, så natti natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0