Vad sak jag skriva?

Gick av mitt jobb i morse och äkta direkt till Anna och lilla Casper, goungen. Vi åt lunch och sen åkte vi och handlade till middan. Blev bjuden på en JÄTTEGOD drink och en god middag och efterrätt. Allt var bara så mumsigt.
Nu sitter jag här och skriver och tjejerna runt om mej försöker få in i huvet på mej allt som jag kan göra här på bloggen. Jag har en väldig tur att jag har dom, annars skulle det inte bli mycket.
Jag hade förväntat mej snöstorm i kväll, men det är så lungt som det bara kan bli. Kanske lika bra det.
Jag tror att klockan börjar närma sej läggdags. Sov gott alla.

Kommentarer
Postat av: Anna W

älskar dig mamma!!!

tack för att du varit me oss dom här dagarna så vi slapp vara själva...du är bäst!!!

pussar från oss, älskar dig!

2008-11-01 @ 18:16:45
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0