Tårar i ögonen.....

Nu är det dags att skriva lite igen. Det är faktiskt 3 dagar sen sist. Och vad ser jag när jag öppnar..........jo, jättefina ord från min dotter, och då får jag tårar i ögonen. Älskar dej/er också, och är så glad att jag har er.
Jag sitter på jobbet och skriver, jag ska sova här i natt, vi gör det ibland. Inget jag gillar, precis, men man har inget val.
Ja, så har det  varit allhelgonahelg, med spöken och besök på kyrkogården. Jag brukar inte gå dit,men vi tog en tur till kyrkan och tände ljus inne i kyrkan och tänkte på dom som inte finns mera. Dessutom, fick lilla Casper sin lunch därinne. Det var jättetrevligt, med sång och orgelmusik.


Nu blev det en annan bild, hittade inte den på Casper när han lunchar i kyrkan :) så de fick bli från när han döptes. Det är ju ialli fall samma kyrka *haha*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0